Inte bara Bra Hus
– även nöjdast kunder

När Prognoscentret presenterade årets mätning av kundnöjdhet för småhusproducenter fick Bra Hus utmärkelsen ”Nöjdast kunder 2019”. Det är en bekräftelse på det hårda arbete som företaget lagt ner på att både förbättra produkten och framförallt upplevelsen.

Kristina Hedlund, VD, berättar:

– Det här känns helt fantastiskt. Så roligt för hela Bra Hus-teamet. Att få den här utmärkelsen är ett kvitto på att det vi gör är bra. Vi är ett personligt och familjärt familjeföretag och jag tror att många kunder känner detta. Vi har jobbat mycket med interna rutiner och vi strävar alltid efter att bli ännu bättre. Förbättringspotential finns det alltid, så vi jobbar vidare.

Under det senaste året har Bra Hus utvecklat varumärket med nya husserier och tjänster, men det har samtidigt varit viktigt att behålla traditionen och den nära kundkontakten. Undersökningen som gjordes av Prognoscentret genomfördes i nära anslutning till inflyttning, då kunderna hade köpprocessen i färskt minne.

– Att köpa och bygga ett nytt hus är kanske den största affären många gör i sitt liv, säger Kristina Hedlund. Det är också en lång process med många beslut. Då är det viktigt att den resan känns trygg och det är viktigt att ha en bra kundrelation och ett bra samarbete hela vägen. Vi vill finnas där som stöd och inspiration under resans gång. Vi har ett spännande år framför oss och vi ser fram emot att följa fler kunder på deras husresa, avslutar Kristina Hedlund.

Vår hemsida använder sig av cookies. Genom att fortsätta surfa på sidan godkänner du att vi använder cookies. Klicka här för mer information.

Jag förstår
Information med anledning av Corona